Mantorpsryttarna

Jag & PP var på nationell i Mantorp den 14 - 15.
Är helt hyffsat nöjd med mit resultat, inga placeringar men om man kollar resultatmässigt så går det bara mer uppåt för varje tävling!
Procenten blev
FEI: Lag. 61,148%
FEI: Mäst. 62,228%
FEI: Ponnykür 64,250%

Min bästa prestation var nog küren, för den har jag förbättrats mycket i. 
Har egentligen inte så mycket att säga om den här tävlingen förutom att jag gillar ridhuset och det är tur att det är så nära, för jag är där och tävlar ganska ofta ;)

Blev också intervjuad för Corren, som syntes på sportsidorna i måndagsbilagan och här är en av bilderna som Jörgen Auer tog.


Jag, Erica Svensson, Ingrid Zetterberg & Munsbro Maverick
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-05-19 @ 21:45:05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0