Försommarsång

Medan jag endå har lite tid över innan jag ska spring, spring, springa till tåget, så tänkte jag slänga in ett litet inlägg.
Igår var det premiär för Försommarsång 2011 och det var helt otroligt! Vi fick jättemycket applåder när vi sjungit Lean on Me, och jag var liksom helt tagen för det lät så bra. Vi gjorde inte så mycket mer resten av konserten förutom de sista låtarna. Jag lyckades faktiskt nästan göra rätt i hela Ours, förutom en gång då jag gjorde fel steg, men som tur var syns jag inte bakom niorna ;)
Efter att vi sjungit Time To Say Goodbye så fick vi stående obvationer från hälften av publiken! Jag blev så himla emotionell och glad. Hoppas på samma respons på kvällens konsert, om inte bättre för det brukar alltid vara fullsatt på sista konserten. Skulle vara lite coolt om två tusen människor stod upp och bara omg vad bra det var, typ ;)

Nu måste jag rusa, hörs imorgon! ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-05-31 @ 09:06:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0