Fästingtider

Tänkte lägga upp en fin liten bild på lille Nike!



Svårt att ha katt den här årstiden, de är bara fulla med fästingar! Och jag gillar verkligen inte fästingar! Har typ fästingfobi. Jag får typ panik när jag ser hur de sitter där och biter fast i min söta lilla katt och sprattlar med benen medan den sakta suger upp blod...
Mysigt va? Nike är värst, men det kan ju va för han är vit och väldigt långhårig medan Puma är svart och korthårig och har faktiskt nästan inga fästingar alls. 
Prince har inte fått en enda fästing än faktiskt, vilket känns skönt. 
Ska åka till Zeppelin imorgon och jag hoppas verkligen inte att han har fästingar... han är ju också vit och "långhårig" ...

...Jag gillar inte fästingar...
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-05-28 @ 12:05:33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0