Lovely

Hej bloggen!
Sitter här och firar sommarlovet genom att tugga på mitt favorit tugga-på-hårspänne. Förstår egenligen inte varför jag inte bara går och lägger mig, jag typ somnar när som helst. Kan bero på att Clara alltid ska envisas med att ligga i min säng så att jag måste vänta i typ två år på att sängen ska bli kall igen...

Imorgon far jag till Karlstad för tävling, så see you guys later ;)
Puss ♥


Ett inlägg blir alltid roligare med en bild!
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-06-16 @ 23:53:09

Kommentarer
Postat av: Clara

kanske för att det inte finns nån annanstan att sitta i ditt rum

2011-06-18 @ 22:31:44
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0