Dyltabruks Ryttaförening

2 Juni

Åkte tio i sju från stallet och var framme vid Dylta vid nio. Jag och mamma segade runt en stund innan det var dags för framridning. Första klassen var jag nöjd med och fick på det 65% och en förstaplats!
Andra klassen var jag inte lika nöjd men fick endå ihop 62% och en tredjeplats.
Sista klassen var lagklass, så alla kategorier var blandade vilket blev till en tre timmars lång väntetid ;) men det var inte så farligt för mamma och jag satt och diskuterade lite med "Ponnyakuten" - Viktor och hans familj, haha. 

Nästa stopp blir Karlstad!





Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-06-10 @ 11:56:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0