After tonight, this will be a lifetime ago

Hej bloggen ♥
Igårkväll var magisk.
Allt fungerade jättebra och jag fick nästan gåshud när vi sjöng Lean On Me.
Känns lite töntigt att säga så här, men jag önskar vi hade mer såna här konserter! Inte bara två gånger per år, jag vill ha mera! Jag älskar verkligen atmosfären som blir när två tusen människor är helt tysta och bara lyssnar på vad just vi sjunger/framför. 
Fortsätter lite i detta blödiga inlägg och säger att jag blir jätterörd i slutet av konserten. Egentligen var jag lite besviken över att det inte var slutsålt, men att se ca 1.700 människor ställa sig upp och applådera efter att de sista tonerna i Time To Say Goodbye är ganska mäktigt. 
Måste nog säga att det här var den bästa Försommarsång ever ;)

Här är lite bilder på hur jag såg ut på konserterna!







Ska gå och lägga mig nu för att tagga att gå upp 05.00 för att åka till Dyltabruk!
Puss! ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-06-01 @ 22:12:07

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Har en fråga till dig, har du haft din häst i Loftahammar om sommrarna? I vilket stall isåfall? Brukar ha min på gärdet men nu är det fullt där så panikletar efter stallplats nu, vore otroligt tacksam om du ville svara till [email protected] eller här går ju också men helst mejlen, så ser jag det fortare :)



Tack på förhand!!

2011-06-03 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0