Kronjuvelerna

Tjenare bloggen! ;)
Livet flyter på, går mest runt och tänker. Kom hem från Kroatien i måndags och försöker vänja mig vid att det är så ljust på natten, men det går dessvärre mindre bra så jag sover inte sådär attans najs. Det är kallt också! Satte på mig en fantastisk pansardräkt som bestod av långbyxor och jacka... Blev lite varmare på eftermiddagen när solen tittade fram så jag och en kompis bestämde oss för att gå och se Kronjuvelerna. Helt okej film, ganska gullig. Höjdpunkten på filmen var när Björn Gustafsson på hockey-rinken! Ska inte avslöja något, men det var verkligen helt sjukt kul! Och dessutom extremt oväntat! Plus för att den var väligt oförustägbar. 

Ladda upp bilder funkar inte just nu, men vi hörs i morgon! Puss
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-07-13 @ 23:34:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0