photoshoot

Hej bloggen ♥
Kom precis hem från bion. Tittade på Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen.
Det var jättebra! Har dock inte sett tvåan, men Frida sa att den absolut inte hade någon koppling till trean och dessutom att den var jättedålig, så det gjorde väll inte så mycket, men jag ska se den någon dag. Ettan har jag såklart sett, och såklart är den allra bäst. Har också tv-spelet till ettan och det är UNDERBART. Rekommenderar verkligen det spelet, I love it.

Annars då...
Jag pluggar på FEI:s Lagtävlansprogram för ponnyryttare 2004 (Lätt A)
Det undrar ni allt vad det är va??? Haha, nä men jag ska rida en liten clearround i Mantorp på torsdag, så det är därför jag pluggar på det. 
Frida ska också med på torsdag med sin senaste baby, Nico Tico Tinn. 13 år med MYCKET motor ;) ska bli kul att se dem på banan. Det väldigt mycket tyskt med Fridas hästar faktiskt! Aston föddes i Tyskland och Nico har utbildats i Tyskland, hehe.
Väldigt meningslöst att skriva det, men jag har tråkigt.

Vad gör ni andar en kväll som denna?
Jag kommer väll roa mig med att fortsätta slipa på designen här, färgerna passar inte alls ihop! 
Gjorde ett litet photoshoot till er också!
Puss & Kram ♥








Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-01-04 @ 23:03:18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0