huvudstående -tack!

Hej bloggen!♥
Har så extrem bloggtorka men jag lovar att jag ska pressa ut det här inlägget åt er!

Jag gick på yoga idag! Det såg först ut som att det inte skulle bli något för allt strulade verkligen. Kassorna, pengarna och dessutom kom vi sent så det var extremt pinsamt att smyga in där när de andra höll på. Det var väldigt förvirrade i början när vi skulle göra massa olika rörelser i följ och jag hängde inte alls med, vilket Frida gjorde mer än jag. Efter det blev det också ganska svårt för vi skulle göra krigaren, hunden, och något annat som jag inte kommer ihåg vad det hette och jag bara WHAT men jag lyckades lära mig alla olika rörelserna och det var riktigt roligt när man väll kom igång! Men det var jobbigt! Varenda muskel i kroppen fick känna en rejäl snyting men det var det värt. Dock blev det LITE för avancerat när vi plötsligt skulle stå på huvudet. Lyckades inte med det men jag försökte knappt, jag kände direkt när jag stod där med rumpan i vädret och sträckte upp ena benet att jag bara skulle slå runt och troligtvis göra domino på alla andra som stod i samma position som jag. 
Men det hela var jättebra tyckte jag och jag ger det ett hedervärt tummen upp!


Innan vi gick på yogan lökade vi runt på stan för att desperat leta efter klänningar att ha på oss på galan (januari är ju galans månad säger de)(helt onödig fakta, närå) och vi lyckades faktiskt hitta lite! Extremt glad för det. 

Jag är en sån person som ogillar att byta om och tycker därför ej att det är roligt att gå in och prova massa helt random plagg, men när man väl fått in mig gillar jag att latja runt, vilket nog är det roligaste med att prova kläder.

SNYGGT VA? (hohohoh)



Jag har länge suktat efter ett grått nagellack så idag tog jag tummen ur och köpte ett! Blev dock grymt besviken på det eftersom det var jättesnyggt i flaskan men ganska mörkt och blått på naglarna. Ville mer ha en JÄRNGRÅTT nagellack, men det duger det med!
Färgen var nr. 65 Smokey Grey


(vet att jag inte vänt på bilden) UTAN BLIXT


MED BLIXT

Hoppas ni får en bra onsdagskväll!
Puss & kram!♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-01-19 @ 21:03:52

Kommentarer
Postat av: Zäta

Sv: Asså gud vad söt :) Blir verkligen glad av sånna kommentarer! Roligt att du har läst så länge :D tacktacktack hihi



Btw, assnygg klänning!

2011-01-19 @ 22:02:04
URL: http://Indienacht.devote.se
Postat av: Valéria!

 omg O.o your pant dooown HAUISUASHAUISU



    greeat,very funny ! lol

2011-01-21 @ 23:59:12
Postat av: Valéria!

 omg O.o your pants dooown HAUISUASHAUISU



    greeat,very funny ! lol

2011-01-22 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0