→there's no words fore how much I love you←

Hej min lieblings blogg!♥
Ska försöka förbättra min kassa uppdatering nu, eftersom jag har PLENTY OF TIME för det är sportlov!
Och om det är någon som försöker snatta mig så försök inte ens för under lovet ägs jag av Agent van den Bos.
Bland annat ska vi se på den här filmen (som är från 1986!) som också är den här killens favoritfilm.

Har inte så mycket mer att komma med denna lördagkväll. Vad tyckte ni om Melodifestivalen? Eric var bra!
Jag älskar killar som dansar *_*


Imorgon ska jag på gudstjäns (whoho) och sedan ska jag hästa mig tills jag dör.
Så puss och kram på er allihopa!♥



Just nu
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-02-19 @ 22:45:21

Kommentarer
Postat av: :(

HATA BYXOR!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0