say it with a song

Hej bloggen!♥
Innan jag börjar det här inlägget MÅSTE jag dela med mig av den här låten. Jag NÖRDAR DEN! <|>

Min uppdatering har verkligen varit kass, men nu ska det bli ändring på det! (hoppas jag)
Jag har ju som sagt PRAO:at de senaste två veckorna och jag har varit här och här , men nu är det back to school!
De senaste två veckorna har varit några av de mest lärorika veckorna i mitt liv! I [HEART] YOU
Och jag vill bara säga TACK för allt!'
Har fett mycket att göra imorgon, men jag lovar att jag ska blogga på kvällen!
Apropå min blogg så måste jag ta tag i designen, jag menar HUR SER DEN UT?
Ha en trevlig kväll allihopa så ses vi imorgon!♥


♥♥♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-02-06 @ 00:22:10

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså din katt är så sööööt. ^^ Man smälter.



sv: Tack! :D Jag sydde bara lite på högt som jag trodde att det skulle bli bra. Orkade varken mäta eller nåla. :P

2011-02-07 @ 19:53:05
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0