lovat inlägg

Hej bloggen! ♥
Jag hade ju lovat ett inlägg idag men jag har verkligen ingenting att blogga om!
Borde dessutom gå och lägga mig eftersom det är skola imorgon.

Annars är det väll ingenting på gång. Det är en månad kvar tills alla tävlingar börjar, bara ett ord HÄRLIGT! Älskar att åka till stallet så tidigt på morgonen att daggen inte försvunnit än och man känner kylan tränger in i kläderna. Mys!!


Distriktsmästerskap i sommras. Jag & Prince till höger med bronsmedalj!

Har fått iordning designen också! Vad tycker ni? Jag tänkte köra på vitt ett tag, så får vi hoppas att jag inte tröttnar på det så fort.

Ha det bra allihopa! Puss & kram!♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-02-06 @ 22:24:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0