alla ♥:ns dag!

Glad alla h(f)järtans allihopa!
Detta kommer bli det mest förvirrade inlägget någonsin för jag kan inte skriva någonting för jag har fått nog med skrivande efter att jag gjort klart SO uppstatsen igår. Så tolka detta inlägg precis hur ni vill (precis som BIBELN)
Puss och kram!♥


Ungefär precis så här vill jag ha det just nu:
↓↓↓
Solen lyste röd i horisonten, sanden var varm och vågorna smekte våra fötter.


Lite bilder som sprider kärlek!

På bilderna är Clara och hennes pojkvän Edvin von Tickletoe!!




observera att Edvin är en hjärtegåva (stjärtegåva, vem vet???) från mig!



Det är omöjligt att vara förälskad och klok på samma gång!
- Francis Bacon




Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2011-02-14 @ 22:09:15

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin blogg!

2011-02-15 @ 21:05:56
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: Clara

von inte van

2011-02-19 @ 12:39:15
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0