dreams

fredag 10:58
Godmorgon bloggen!
Idag är jag verkligen på bra humör. Efter två smärtsamma dagar tillsammans med min farmor har äntligen hela släcktet lämnat oss, det är bara jag & bror & mamma kvar, myyyysss.
Men tyvärr så ska de ju återses imorgon då jag också måste åka till Blekinge för att fira min pappas morbrors 90 års dag. Inte speciellt pepp på det, men det ska bli kul att träffa Svea, har ju inte gjort det i år eftersom den här sommaren var den enda sommaren då jag bara befunnit mig i Linköping och Loftahammar (Ltt OVE).


Jag har haft så extremt konstiga drömmar på senaste tiden, en gång drömde jag om att jag gick i sömnen till skolan. Jag drömde att jag stod och luktade på en kanelbulle i fyra timmar och inatt drömde jag om att jag var med i Scrubs.
Jag gick runt och blev vän med alla och flirtade med JD och sen kom Dr. Cox och vi ställde oss mitt emot varandra och jag sa hemlighetsfullt: Hello, Perry.
Det visade sig att jag hade legat med honom för några år sedan HAHAH. Det var så jävla sjukt.

Åter till annat så är jag ganska sugen på frukost, men tror tyvärr att vi inte har någon så det kanske får bli
kladd-pepparkaka för det vet jag att vi har! Har ni smakat den? Den är grym! Det smakar som kladdkaka blandat med pepparkaksdeg, så enormt gott!!
Efter min extremt nyttiga frukost kanske man ska bege sig ut till garaget och pröva på mopeden från 40-talet?
RÖDA FARAN HERE I COME!

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-11-05 @ 11:01:39

Kommentarer
Postat av: Clara

Yey................svikare...........

2010-11-05 @ 17:56:17
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/
Postat av: Anonym

don't be like that darling!

2010-11-05 @ 22:04:53
Postat av: Clara

SV: danke

2010-11-06 @ 10:45:56
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0