The Majority Says!

CRED till detta grymma band!!!
Kan det inte sitta någon liten skivbolagskille och typ läsa min blogg nu och upptäcka detta bandet!! Kom igen lixom. De har vunnit Rockkarusellen, spelat i Danmark och Paris samt. TURNERAT i Tyskland!
UPPTÄCK DEM !!!



Deras förra namn var "Maricon" men de bytte namn när de tog reda på att maricon betydde bög på spanska.

CREEEEEEDDDDD

Här kan du lyssna på dem på Spotify också!
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-07-28 @ 16:51:22

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0