Strut that ass


Hej, lieblings. Hoppas ni har det bra för det har jag. Idag gick det sådär übergut att rida och det bådar gott för tävlingen nästa lördag µ

Idag vaknade jag upp med ett leende på läpparna. Kan inte alla dagar vara så? Senare blev jag enormt trött (vilket jag är fortfarande) och så tog jag en powernap i Fridas och Hanne's säng. Asså om man skriver Hannes så blir de ju ett killnamn. Fan va störigt.

Aja, det va typ allt jag hade att skriva idag. PUSS♥
Förlåt för världens mest ointressanta inlägg men jag är trött
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-07-31 @ 22:16:39

Kommentarer
Postat av: Tom

Bill hade en ful dräkt på sig :/

2010-08-01 @ 11:36:30
Postat av: Emilia

^ waaas I love that.. bara att han borde dumpa öronringarna, det hårda sminket och halskedjan som ser ut som ett mopedlås... he is awesome!



2010-08-02 @ 17:49:44
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: IDA

Fina killar. :)

2010-08-03 @ 20:47:37
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0