Gitta, gitta, svetta, svetta, sova, sova

Japp, imorgon gittar jag äntligen till Lerglo som ligger utanför Loftahammar som ligger utanför Västervik! Underbart ställe om jag får säga det själv. Och utan ponny blir det nu i alla fall. Det är så grymt mycket bromsar där så det är inte sant.

Åh, herregud. Jag kom just på något fruktansvärt. Jag kommer vara utan internet i säkert mer än en vecka. Så hemskt, internet är mitt liv!!
Aja, icke sörja för sådant.

Kort inlägg idag men jag måste sova. Ska upp tidigt imorgon för vädret ser ut att bli ennu mer fruktansvärt en vad det var idag så det gäller att rida på morgonen! Halv åtta blir det att gå upp imorgon och fara till stallet så jag måste sova nu om jag ska kunna sova i 8 timmar!

Bloggar imorgon igen. Puss♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-07-13 @ 00:16:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0