(en rubrik)

Hej bloggen!
Jag är så frukansvärt dålig på att komma på rubriker. De enda rubrikerna jag kommer på är lixom veckodagarna. Hur kul är det?

Jaja, idag har jag varit på stan med Clara. Jag köpte en present till Elin som fyllde år igår samt en ring. Vi gjorde faktiskt en videoblogg men det fungerade inte att ladda upp på YT så vi får vänta med videobloggen tills våra Videofy.me ansökningar blir godkända, vilket kan ta typ en vecka.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom allt jag vill berätta sägs i videobloggen. Men här får ni lite bilder jag tog när vi hade tråkigt hemma hos mig!


broders solglasögon


STOR sombrero


stor sombrero


LITEN sombrero

För er som inte vet vad en sombrero är så är det en spansk hatt som ofta används av fältarbetare för att skydda sig mot solen. Vi kan också se olika sorter av sombreros i Ferdinand
på julafton som de männen har när de ska kolla på tjurar .

Ja, nu har ni fått veta mer om en hatt en om min dag men, man får ju variera sig!
Ha det bra allihopa så hörs vi senare!
Puss och Kram ♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-07-27 @ 23:44:32

Kommentarer
Postat av: Veronica

schyssta hattar ;)

2010-07-27 @ 23:50:16
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

ha en bra dag :)

2010-07-28 @ 08:09:52
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: CISSI

HAHAHAHAHAHA älskar hattarna, garvade ihjäl mig! Hahahahaha!

2010-07-28 @ 14:21:31
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0