Du har angivit fel lösenord för många gånger.

Försök igen om en halvtimme.

Hej allihopa! Jag har glömt bort lösenordet till min BDB.Men asså vad fan, jag loggade ju in där i går. Och alla dagar innan dess. Men jag ska snart försöka igen och hoppas på bättre lycka den här gången.

Hur har eran dag varit, lieblings? För min del så ringde klockan kl. 09.02 för att Frida och jag skulle ut och springa. En timme senare var vi ute! Sträckan var 1.2 kilometer men vi gick typ halva vägen. Härligt med en morgonpromenad! Senare cyklade vi upp till stallet och red ut med alla hästarna och sen gitta vi till ICA. Där köpte vi vårt livsmedel och drog sedan hem för att äta upp det! Haha, nej men typ i allafall vi hyrde UPP och kollade på den medan vi åt lunch och tja, det enda vi gör är att titta på tv typ. Liten illustration på detta:



Ni ser med detta att jag är mycket bra på paint. Ni undrar säkert vad det i mitten är och det är ett bord.
Detta är alltså vad vi gör på dagarna. Tittar på tv, surfar och äter nutella. Men vad är vårat favoritprogram? Den som gissar rätt får....en tom nutellaburk? Japp en alldeles egen nutellaburk! Så gissa på nu!

Puss och kram!!♥
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-07-23 @ 21:36:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0