Solsken

Hej!
Så härligt att solen skiner! I morse var det verkligen jättekallt på övervåningen så jag gick ner och så tände mamma en brasa att mysa vid. Satt och åt frukost bredvid elden medan vi kollade på OS.
P.g.a snön har de ju stängt ner hela ridhuset (kanske sa jag det igår?) så ingen ridning blir det idag tror jag inte. Visst solen skiner underbart med Frida är och pluggar på moppeskolan och jag kan ju inte rida ut själv. Eller... äh, jag vet inte.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag med Clara kommer hit sen som hon gjorde igår kväll.
Kameran är någonstans så det blir ingen just nu - bild och outfiten kommer se exakt ut som igår men jag slänger in en gammal bild på Bill ;)
Bill gillar Green Day
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-02-21 @ 12:57:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0