Har ni snöat bort?

Hej!

Kollar mödosamt ut genom fönstret. Snöstorm. De sa att de kanske skulle komma en halv meter snö idag och eftersom det redan är ca en och en halv meter så ...jippi... två meter snö...
Låg och slöade mig i sängen till halv elva innan jag såsade mig upp. Vanligtvis brukar jag sätta mig vid datorn på morgonen i minst 3 timmar och sedan äta frukost (jag orkar inte äta frukost när jag går upp även om jag är ashungrig) men nu vad det så att Internet funkade inte så jag gick ner och startade om routern men den funkade inte den heller, så jag satte mig framför TV:n med en skål Cornflakes men gick redan därifrån efter första skålen p.g.a att det verkligen inte var något att titta på. Lyckades senare få igång routern så jag kunde gå in på Internet.
Matilda kom förbi senare med sin inflammerade fot och vi fikade lite medan vi tittade på So You Think You Can Dance.
Skulle ju på Rappestads Styrelsemöte idag med det blev inställt. Jävla snö.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men troligtvis så får jag väll städa.
Woops, min tredje rätt på Café World ruttnade visst. Jag är inte så bra på att komma ihåg dem xD
Slänger in en outfit innan jag drar.
Puss!
idag såsar jag runt i vanlig svart långärmad från H&M och Second Skin Jeans från BikBok
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-02-20 @ 14:57:18

Kommentarer
Postat av: Malin Antonsson i 7DC!

Jävligt snygg header!! Gjort den själv? <3

2010-02-20 @ 19:27:15
Postat av: sandratasic

såå söt :D

2010-02-21 @ 16:33:53
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0