the year of 2010

Fick idén att göra en liten resumé av året som gått, för hej vilket år!!

JANUARI
hände inte så mycket, men kallt var det!

klippte av mig håret


...och färgade det rött


FEBRUARI
Tråkig månad. Pappa firade femtio

la upp min första outfitbild, fin va??

MARS
Här händer det grejer!!! Georg fyllde 23 och den efterlängtade konserten kom äntligen!

En av mina bilder. 4 mars 2010


tävlade och blev på omslaget av en tidning


APRIL
seg månad om jag får säga det själv... converse härskade över allas fötter


skaffade en ny header, som ej varade så länge


började fota på allvar

MAJ
sommaren flödar och musiken med!, jag mår bra. Jag fyllde 14

skaffade en ny header som stannade ett tag!


diggar Adam Lambert på högsta volym


Rammstein med!


spenderade mycket tid hos Elin


Köper Power Prince! ♥

JUNI
Gick ut sjuan! Låg hemma i soffan det mesta av tiden, var i studion


Bror tog studenten!

Var på läger och skaffade ett band!




spelade på trädgårdstorget

JULI
Börjar röra på arslet nu, bodde hemma hos Frida och spenderade mycket tid i Västervik

Dock inga bilder på den månaden eftersom Elin beslagtog min kamera, men ungefär så här såg det ut när jag bodde hos Frida:


AUGUSTI
en bra månad, inte för varm och inte för kall, men molnigt, dock börjar skolan igen
Besöksrekord, var med på Blogg.se's framsida
Följde Cissis blogg, frenetiskt


Läser Marilyn Mansons självbiografi och blir helt tagen av honom



Tokio Hotel har femårs jubileum!


SEPTEMBER
Bill, Tom och Gustav fyllde år.
Var grymt osocial i början, därav inte så mycket från september månad
Elit-omgångarna började


Skaffade katt! ♥


Zeppelin lånades ut


OKTOBER
minns ingenting från denna månaden
Wilma fyllde två år!
Drog ut två tänder


omslagstjej igen! Med Lollo, Maja & Svenne

NOVEMBER
kallt och tråkigt! händelserikt. Killarna i klassen var banans hela tiden


shoppade jättemycket!




gjorde min första videoblogg


var i Stockholm

DECEMBER
lucias tider. Mörka tider, men med ett léende!
Robot Unicorn Attack spelas flitigt



SUPERMAC18 ♥




JAG ÄR SÄMST PÅ SÅNT HÄR
Så det här var en dålig version av mitt år! Hoppas 2011 blir underbart!!
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-12-31 @ 00:05:28

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vad häftigt att du varit på tidningsomslag två gånger! :D



sv: Ååh tack så hjärtligt! :D

2011-01-01 @ 16:32:11
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Clara

SV: DUUUUUUUUUUUUUUUUU är dissare

2011-01-01 @ 16:43:54
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0