natten går tunga fj...fjärt uahahaha

Jag är man som älskar mus!!! t... asså must

Hej bloggen! ♥
Sitter hemma och lökar efter en lång jobbig dag i Domkyrkan. Från 9.20 till 16.00 idag. Inte så kul men mysigt!
Och imorgon smäller det! Ska bli kul att ha på sig finkläder. Jag älskar det typ, haha.
Har ju också satt flistassar under klackskorna... smart va? vi får ju egentligen inte ha klackskor alls men orka bry sig, hehe.

Jag snart fara upp till stallet och efter det ska jag fixa massa inför imorgon, såsom:
  • måla naglarna
  • möjligtvis lägg in en till sula i skorna
  • tvätta BH:n (asså den som man klistrar på)
  • fixa ben & armpits
...och nog inte färga utväxten. 
tänkte göra det men färgen var ganska gammal och jag riskerar inte att håret blir orange, vilket pappret som jag testade på blev ;)

Också en sak jag bara måste säga:
För ett tag sedan skrev jag en novell i svenskan som va lite andra världskriget-baserat och jag skrev om en kille som hette Heinrich MEN I ALLA FALL så stavade jag fel på Führern. Jag menar, hur lyckas man med sådant egentligen? Jag är sämst

Aja, det var väll allt för idag. Ses vi imorgon i Domkyrkan?
Puss & Kram! ♥

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-12-08 @ 18:09:32

Kommentarer
Postat av: Maria - JULKLAPPSKALENDER

Nu blev jag nyfiken, vad händer imorgon?? :D



sv: Danke schön! :) Ja, jag har typ mellanbrunt hår på riktigt. Inte riktigt mörkt, men inte ljusbrunt heller. En tråkfärg helt enkelt. :P

2010-12-09 @ 22:58:09
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0