lillördag

onsdag 23:31
Hej bloggen!
Hade egentligen tänkt skriva det här inlägget innan jag åkte till Rappestad men nu får jag skriva det efteråt istället, för jag hann inte.

Jag hade väll egentligen inte så mycket att skriva, bara det att jag skulle till Rappet...
Det var jättemysigt. Peter hade gjort fisksoppa och sen spelade vi Hasard (heter det så???)
Jag lyckades vinna Prestige Glögg med congac, tryfflar och doftljus! Även fast det var 20% i glöggen så tyckte Frida och jag att eftersom jag hade vunnit den så fick vi smaka. Vi tog varsin klunk, jag två dock, men satan så äkligt det var! Det får stå som prydnad på mitt rum, jag ska beslagta den från mamma och pappa! (hehe)
Frida fixade sedan mina naglar med ett kit jag gav henne i julklapp! Riktigt lyckat, ska nog ta och köpa ett jag själv, tror ni det är med i mellandagsrean??
Sen satte vi på en film (American Birds) som Frida hade vunnit på hasarden, men vi stängde av efter ett tag för det var så enooorrrmmmt tråkig. Vi tog en skål glass och spelade Narnia istället! Då blir det alltid en lyckad kväll ;)

Inga planer inför imorgon än, är nog i stallet tidigt. Och apropå stallet! Pumah var så rolig idag för hon plumsade ner i en av vattenhinkarna som Åsa hade ställt på golvet och lekte med vattnet. Shit, så himla kul det skulle va om man kunde läsa en katts tankar asså! Haha

...se där! Det blev allt ett inlägg i allafall! Lovar att blogga mer imorgon. Natti natti på er! ♥ ♥





Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-12-29 @ 23:40:09

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: men du är ju en pruttunge...

2010-12-30 @ 11:05:36
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0