Toughts 1.0

Jag har just insett min kärlek till Marilyn Manson.
Ungefär alla i min närvaro tycker att han är konstig, dum i huvudet, ful, låtarna är dåliga, allmänt wierd.
Men det är precis det jag älskar hos honom.
Hur han är, hur han tänker, hur han klär sig, hur han sminkar sig, hur oerhört pervers och äcklig han är, hur han ser på världen och hur hans låtar träffar hjärtat.

Jag läser just nu hans självbiografi och det är fan det bästa jag någonsin läst. Nästan bättre än Twilight.
Jag älskar hans ihopsmällda samhälle mellan gott och ont.
För alla som tycker att Brian Warner är ful. I mina ögon är han vacker. Både på utsidan och insidan.

Utanför stod regnet som spön i backen.
Likt en äggkläckt avkomma till den kollektiva mänskligheten släntrar Marilyn Manson in.
Det var uppenbart - han började se ut och låta väldigt mycket som Elvis.

>Do we really wan't this?<

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2010-08-06 @ 16:16:24

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! )=

2010-08-07 @ 13:54:57
URL: http://coolagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0