Vinnaren träder fram

JAAAAAAA TOKIO HOTEL VANN BEST GROUP!!!!!
*hahhaha jag dog.

Sexig.
De spelade World Behind My Wall. De trodde man inte. Men det var ASCOOLT i slutet när Georg spelade piano och pianot brann.

SÅG NI VAD KATY PERRY HADE PÅ SIG NÄR HON SLOG VAD OM SITT PRIS? Jösses det var årets fulaste kläder.


HAHAHHAH bakstage så lärde TH Pete Wenz att säga något på tyska, som t.ex: Min penis är en äldsprutare! HAHAHH - bra att kunna.
- Glad för att Gustav har blont hår igen. Det såg ut som Bill hade högklackat på sig....

SHIET men jag måste säga att de var GRYMT FULA på röda mattan. Men puss på vinnarna iallafall.



PUSS<3 
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-06 @ 22:52:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0