VÄLDIGT fail-dag

Ja, det blev en väldigt fail-morgon! Satt på rece och pratade med Elin i telefon. Hon var sjuk idag för hon tog ju svinspruta igår. Iallfall så såg jag bussen komma och gick. Gick sedan på "bussen". När bussen sedan börjat åka, såg jag Svenne stå och flina åt mig utanför fönstret och jag märkte att jag gått på fel buss. Wops, blev lite orolig när vi började komma väldigt långt bort. Nästan halva vägen hem. Men iallafall så blev jag glad när den äntligen stannade vid Universitetet som ligger på absolut andra sidan av stan. Är säkert flera kilometer till skolan. Men tur för mig så kom det en buss på andra hållplatsen efter bara tre minuter så jag tog den och kom efter några minuter och tre busshållplatser fram till skolan. Lyckades tillochmed komma i tid.
Svenne flina åt mig utanför klassrummet, jag flinade tillbaka. Det var FAIL helt enkelt. Tur att man har bussarna annars hade jag fått gå från Valla, ner till Gamla Linköping och sen hela vägen till skolan, och det hade nog tagit en timme? Tack för bussar! Och gratis åkturer p.g.a skolbusskortet :D

Va med Elsa i skolan, men satt med Elin, Ella, Ebba och Nea på lunchen. Snackade lite skit <3
Såg Johan i uppis och matsalen, grymt söt är du<333!!!


Nu har jag fått flytta upp till rummet, för mamma orkade inte med mitt knappande på datorn. Hon har nog svininfluensa och mår piss. Får se hur länge datorn håller, den brukar bara hålla utan laddningssladd i tjugo minuter MAX men nu har jag ändrat energisparläge så den håller nog i tjugo minuter till kanske (;

Gick en sväng med min sjukling också. Känns som om jag inte varit i stallet på evigheter :O
Men han mår bättre nu, bara lite svullen. När jag kom till stallet så var hans blick och nafsande ett: "Klappa mig, ge mig godis JAG ÄR SJUK!" Han är så kinkig xD


Yess men nu ska jag digga musik och läsa lite mejl. Hoppas batteriet håller ett tag till. Det är 54% kvar, let´s see.


Puss(L)

fail-bild för fail-dag

Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-17 @ 21:32:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0