Röj och julstämning

Igår blev det röj - inte så värst hade hoppats på mer med det gick så bra så!
Läskig tjej i grå tröjja nuddade min ny-vaxinerade arm, det gjorde ont!
-
Allvarligt hon måste ha fått i sig något...
Ja annars var kvällen full av skoskav, kalsonger från en snygging, OSTGITARR och elaka vakter.
Vakterna förstör alltid allt skoj tex när Henke ramlade på allt folk HAHHA nae stackarn.
HAHHAHAH Johan bah: Du vill ha en autograf gissar jag?
Jag: ja såklart!
Johan: Oj det blev inte så snyggt :O ÄH vi gör lite här också *vrider på min arm och gör en krok med pennan* HAHHAHA och när Elin kom han bah: Förnamn...efternamn... OCH SÅ EN KNORR OCKSÅ!!!
Puss på dig Johan<3


Kvällen fylldes av julstämning med vanilj-glögg, peparkaksballerina och underbar choklad jag fick av Cornelia<3!


- sorry för osocialitet om ni vill veta mer om festen snacka med mig istället, pallar inte skriva om det.

PUSS<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-28 @ 23:04:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0