PMS-dag

Japp, överskriften säger allt.
Och det hjälpte inte att jag inte hade NÅGONTING att ta på mig!
Det enda som har varit bra idag är att jag fick 30 av 42 :D
Hahah det är så konstigt med Elin, för hon är typ jättesmart på lektionerna, vilket jag inte är. Sen på provet så kan hon ingenting, så jag får alltid mer än henne xD<3
Och ZZ är mycket bättre idag! Mamma tror att han bara kanske sparkat i boxen, men han är ju så känslig - om ett ben skadas, skadas alla.

HAHAH nu kommer en bra låt på Spotify. Shake that med Eminem :D

Och en till dålig sak - både Maria och han-som-alltid-ska-gå-och-pissa-när-vi-jobbar-med-ön-Henke va sjuka så jag fick redovisa själv VÄLDIGT roligt..... AHHAHAHAH då blir buskarna sura HAHHAHAH


BTW - min dator har fått virus, smarta mig. Surt för den har varit på lagning aslänge så kom den äntligen hem för några veckor sen....
Så får väll leva med laptopen igen - som har sämst ljud.



ÄLSKAR<3


PUSS<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-16 @ 20:26:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0