New Moon

Hallå hallå!
Känns som jag vart lite osocial ett tag. Min senaste inlägg va ju bara skit, haha. Blir sådär emotionell ibland. :P
Har just varit med bästavän Elin och sett New Moon. Medans hon suckade lyckligt för Edwards fina ansikte så fullkommligt dreglade jag efter Jacobs magrutor hehe. Och smart som Elin är så skuter hon iväg sitt glasögonfodral tre rader framåt. Woops.
VIP platserna vi satt på var jättesköna! Det var mjukt på armstöden och man kunde luta stolarna bakåt (Y)
Vi köpte godis och läsk för 97,50 spänn och jag mer en halva påsen kvar. Jag äter aldrig upp godiset...
Filmen ( om man bortser från Jacobs magrutor... ) var väldigt bra! Lite skeptsk mot slutet bara:
Edward: Marry me, Bella.
Bella: FLÄMT


BTW: Köpte en supersnygg klänning idag!(Y) Kom på att jag inte har något att ta på mig på fredag så det var bara att dra ut på stan och köpa en! Lila är den - armlös och jag köpte en snygg tröjja till :D Snacka om att äga ut alla (a)

Ska bli kul att träffa allt socialt folk imorgon i skolan ;) Palla ha håltimma, tror jag stannar i uppis och tjockar på mig med godis!

PUSS<3


bry er inte om mitt rosa fejs - eller mig i pjamas för den delen<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-25 @ 22:16:23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0