Måndag

Blev väldigt trött igår, så jag gick och la mig ganska tidigt. Orkade inte se färdigt på Bridget Jones, det var bara så tråkigt.

Det är grymt tråkigt att blogga när ingen läser ens blogg. Jag menar, vem läser min blogg igentilgen?
Just nu är ju jag bara tråkigt, men snart kommer det hända grejer. På fredag blir det jättefest, men det är väll tråkigt och läsa om en tråkig tjej som skriver tråkiga saker om sitt favoritband - eller?
Man önskar ju att man kunde göra fler grejer, som att festa varje dag. Ha lite mer frihet. Och när jag tänker efter så gör jag det på sommaren. Men på vintern då. Sitter man bara inne och häckar. Ja och nej. Tur att man går på en skola som gör det lite roligare. Visst Lucia är väll inte så roligt men man slipper sitta i klassrummet och tråka.

- Kolla nu skrev jag värsta jättetråkiga inlägget. Vem kommer läsa detta? Men alla är vi tråkiga. Puss<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-23 @ 18:21:43

Kommentarer
Postat av: Clara

Ja, vem kommer läsa detta? Inte jag i alla fall, du grattade mig inte äns på födelsedagen...

2011-04-04 @ 21:33:18
URL: http://schnelldurchlauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0