För mkt bas är inte bra för huvudet...

Hahaa - man sätter på nya datorn -  tänker att nu jälvar ska jag skriva ett så långt blogginlägg, men man fastnar på hemsidor och så hittar man snygga bilder o.s.v

Men nu avbröt jag mig mitt i en google sökning och fan nu ska jag skriva ett långt blogginlägg.

Det var brandövning i skolan, och det va slut tjugo i tre och Elin och jag pallade inte gå till Elevens val, orkade inte med Zejlko idag. Så när vi kom till resecentrum så missade vi precis bussen så vi gick till Pressbyrån och va där i 25 minuter hahahha. När vi gick så gick vi bakom en kille (ful som fan och gröna peircingar) i typ trettioårs ålder och så säger Elin: Mina trosor åker ner, det käns jättekonstigt. OCH VAD GÖR KILLEN DÅ? Jo, kollar bakåt med intressant blick och flinar mot oss. Vi gjorde en stanna-vänta-asgarva pose xD HAHAHAH
Sen så hade vi lite kul med den fula statyen på rece som är så ENORMT stor. :D


Ignorera ful mig xD

Sen när vi väl kom hem till Elin så hade snön (som hållt på hela dan) börjat lägga sig, så det var alldeles vitt ute.
Alla små höns frös jättemycket så vi tog in allihopa! Snacka om kaos i köket
fr.v: Valdemar, Tryffel, Pelle, Filippa och Vilma längst bak.<3

Fick också äntligen DUNEN - som nu heter Sol. Hon växer så grymt snabbt. Senaste gången jag såg henne var hon bara en liten dunboll. Nu är hon jättestor, men endå bara 2,5 veckor.


Också en bild på oss när vi gör matteläxan som Simon tog - man kan inte vara 1.90m om man är sexton år. DU ÄR FAN LIKA LÅNG SOM BILL, SIMON.



PUSS<3

- Om ni undrar på överskriften så lyssnar jag på mycket hög musik med mycket bas, och det fick jag riktigt ont i huvudet av. Men nu har jag sänkt basen lite, låter inte lika bra men bättre för huvet  (Y)


MISSA INTE EMA IMORGON KL.21 TOKIO HOTEL SPELAR LIVE!
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-04 @ 22:45:39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0