Automatisch

Dagen började med hög musik :D
På gympan så gick jag, Ebba, Elin och Svenne till Statiol i Valla för vi hade fått uppdrag från Björn att göra det för vi var inte ombytta. HAHHAHHAHAH L på Svenne. Det var lite asflummig<3

Var hos tandläkaren, hahahhhah fan va trevlig hon va da. Ska tandläkare verkligen vara så trevliga? HAHHAH Men jag hade ett hål där jag hade en lagning , så nu är jag sur för att inte lagningen höll. Tkr jag ska stämma tandkläkarna.hahahahah

Sen åkte vi hem till Elin och Moa var på bussen. Vi snackade lite med henne meen hon var uh.
Vi fortstatte rita på vår fina serie XD Hhahaa
Dun dun (Sol) Har blivit asstor. Hade inte kameran med mig så tog inga bilder...

Imorgon blir det matteprov. Jippi...
Men nu ska jag dra, puss<3



ZZ
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-11 @ 22:12:59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0