Är det fredag?

Ja, det känns inte. Blir lite off på kvällarna, när jag är ensam. Går in i typ ett skal och bara känner mig sååååå uttråkad. Men lite grejer har hänt:

* La Roux är bra(y)
* Vi hade kemiprov idag, det var svårt.
* Mina buddies har bett mig fråga min brorsa om han kan köpa cigg åt dem..ööh?
* Jag ska ta svininfluense-spruta en dag innan THE BIGGEST PARTY OF THE YEAR!:O Jag tänker inte bli sjuk
* Fick stanna hemma idag eftersom m&p åker till Karlstad imorgon och kommer hem på söndag, och bara för att jag är själv imorgon så får jag inte vara hemma idag.....

* Bill har krockat med sin nya bil. "Jag har aldrig varit så nära döden förut" säger han. Man blir så grymt rädd, tänk om något händer? Men vi såg ju en dag efter på MTV EMA att han var helt återställd, men det var han inte i huvudet. "Vi försökte få Bill att ställa in spelningen, men han insisterade" sa hans manager, Bill var väldigt chockad. Och så tog de ju emot award för best group - hoppas han mår bättre nu.

* Det snöar hela tiden typ. Palla snö
* Rock är bra att stilla sinnet med.

PUSS<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-11-13 @ 21:51:22

Kommentarer
Postat av: eliin den bästaaa xD<3

KEMIPROVET E JÄÄTTESVÅRT<3 jag fick IG på det x)<3

2009-11-14 @ 15:54:43
URL: http://elinfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0