sweet dreams are made of cheese

Sitter nu här i vinterkylan - fast det är inte så kallt men jag tycker det!
Ser nu en tjock Homer Simpson lilla och sova i kalsonger och med munkar på magen på kanal 6 logan. Haha

Igår såg jag på Flicka som lekte med elden. Har bara sätt halva första filmen men tvåan var mycket bättre!! Haha kände mig så grymt töntig i natt när jag vakade 04.37 och var asrädd för den blonda jätte-biff-killen i filmen. Haha xD

Följde med Frida till ridhuset med Aston Martin och där diggade vi Michael Jackson (Y) på ett sådär asgammalt litet band man hade i bandspelare. Snacka om dammig och gammal.





Innan måste jag säga MEN OMG VARFÖR HAR BILL HÖGKLACKAT PÅ SIG?:O - hans klädstil har nog tagit lite överstyr nu men puss på han iallafall<3








Grymt söta bilder på Tom också :D


Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-12-07 @ 20:42:37

Kommentarer
Postat av: a

u liiike?

2010-02-21 @ 15:19:18
URL: http://avos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0