Snö överallt

Var bara tvungen att skriva något nu. Spelar ingen roll vad jag skriver, bara jag får röra på fingrarna. Men jag har ingen lust att tänka och det måste man göra när man bloggar. Ska snart övertala mina fingrar att inte skriva och titta på gamla musikvideor med TH istället.
Idag blir det att rida ut i snön (Y) med Zeppi och Frida hänger på. (med vilken häst vet jag inte)
Slutade kvart i elva idag och Elin och jag drog ut på stan för att köpa en jacka. vi satt och segade i en timme för vi var tvugna att vänta på hennes mamma. Jag hittade satt och gjorde trumsolon med min mobil (music mate) det va jätteroligt :D
Sen drog vi till mcdonken och så ringde mamma och var skitsur men jaja
Apropå mobil så har mina knappar på mobilen börjat funka pga kylan. SUPERBRA! men ska endå lämna in den. Jag vill ha en iPhone som min brorsa!

Ikväll kommer hela hästgänget hem till oss och så blir det väll hela kvällen. Finns det nåt och titta på nu när Idol är slut? 

lite bilder:
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-12-18 @ 14:46:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0