December

Dålig uppdatering p.g.a jag inte har några att skriva.
Eller... jag har massor att skriva men när jag väl sätter mig vid datorn så blir jag helt tom i huvudet.

Idag iallafall så sov jag till halv tolv och vaknade av att min mobil lyste ( wooot? ) och pallade mig upp ur sängen och åt en macka vid ett typ. Drog senare upp till stallet och red lektion. Det har nog aldrig gått så bra. Men fan vad svårt det är (.
Det har varit grymt dålig stämning hemma idag för att brorsan och pappa har bråkat. Han flyttar nog när han har tagit studenten nästa år. Kan inte fatta att han är nitton om en månad. Han är så stoor. Hhahah min lille storebrorsa. Men nu drog han ut på stan i allafall för han 'orkade inte längre'.

Och jag jag bara fortsätter att leva i mitt huvuds värld. Kom också på att jag och Elin skulle ju gått på premiären av Arthur 2 som var i går. Tror ni vi gjorde det eller? Nej.
Men jag var social igår och var hemma hos Berg´s där vi kollade på Idol. Synd att Tove åkte ut. Och GUD VAR GRYM ERIK VAR NÄR HAN SJÖNG RUN TO THE HILLS! *snacka om att smälta*

Har också klippt av mig håret (:O) lite ovant att ha så kort med det är bara bra (Y).
Och imorgon bara MÅSTE jag göra de två matteläxorna annars blir de' inge' b'a.




PUSS<3
Livet är inte dagarna som passerar. Det är dagarna du minns.
2009-12-05 @ 22:22:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress (syns bara för mig!)

Din bloggadress:

Your words:

Trackback
RSS 2.0